Dit is net gebeurd... Ik kwam een deal tegen die ik gewoon niet kon weigeren. Heb een 2013 CBR250 motor, kabelboom, ecu, uitlaat, cluster en standaard uitlaat gekregen. Nu mijn koso 170 bbk eindelijk uitstekend draait, kom ik dit juweeltje tegen! Nou, op naar het volgende project. Het plan is om de chimera motorsteun kit te gebruiken, ik zal ervoor kiezen om de CBR's cluster te gebruiken in plaats van mijn koso cluster. Tijd om alle benodigde onderdelen te verzamelen! Als iemand extra's heeft van een swap die ze hebben gedaan, neem dan gerust contact met me op. Uit het onderzoek dat ik tot nu toe heb gedaan, lijkt het erop dat ik de montagekit, 520 achtertandwiel/ketting nodig heb, een aangepaste header pipe moet maken die past bij mijn RS9.. Momenteel heb ik de Bazzaz voor de grom, moet uitzoeken of deze aanpasbaar is op de CBR kabelboom. Zo niet, dan heb ik binnenkort VEEL BBK items om te verkopen! Ik ben erg blij met de koso 170 kit, maar de gedachte om 6 versnellingen en watergekoeld te hebben en te kunnen cruisen met een veel lager toerental klinkt goed voor mij! Het grootste deel van mijn rijden is ergens van 55+ en ik kijk ernaar uit om een motor te hebben die niet constant "zingt" lol...